Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

super σοκολάτα με καβουρδισμένα αμύγδαλα!!!

Υλικά

Διαδικασία

Είμαστε γνωστοί... σοκολατολάτρεις και δεν το κρύβουμε διόλου. Για τις δύσκολες μέρες και νύχτες λοιπόν χρειαζόμαστε κάτι... σοκολατένιο, γρήγορο, πεντανόστιμο και σπιτικό. Απαραιτήτως. Έτσι προχτές που μας έπιασε άλλη μια "κρίση υπογλυκαιμίας", σκέφτηκα να σκαρφιστώ κάτι κι αν πετύχει... να το καθιερώσω. Ιδού:

Καβουρδίζω τα ωμά αμύγδαλά μου σε αντικολλητικό χαρτί. Τα βγάζω από το φούρνο και τα αφήνω στον πάγκο της κουζίνας, πάνω στο λαδόχαρτο, να κρυώσουν. Ετοιμάζω τη σοκολάτα της αρεσκείας μου σε μπεν μαρί. Εγώ χρησιμοποίησα σοκολάτα γάλακτος, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα έχετε το ίδιο τέλειο αποτέλεσμα ό,τι σοκολάτα κι αν βάλετε. Μόλις έλιωσε καλά η σοκολάτα μου, με τη βοήθεια του ξύλινου κουταλιού την περιέχυσα στους ξηρούς καρπούς. Κατόπιν λείανα την επιφάνεια με την κουτάλα, ώστε να πάει παντού. Την άφησα λίγη ώρα να σκληρύνει και μετά την έβαλα ελάχιστα στο ψυγείο. Τέλος!

~δοκίμασέ το!~

Δεν υπάρχουν σχόλια: